Vitaminele şi fertilitatea

Vitaminele cresc fertilitatea

Vitamina

Conţinută în mod natural în

Efectul de susţinere

Vitamina A

Gălbenuşul de ou, peştele gras, unt, fructe şi legume de culoare portocalie, precum piersicile, caisele, mango şi morcovii

Piele, ochi şi oase sănătoase; producerea hormonilor sexuali masculini şi feminini; susţine sistemul de apărare al organismului, proprietăţi antioxidante.

Vitamina B1

Produse din făină integrală, cartofi, orez brun şi leguminoase

Produce energie din grăsimi şi carbohidraţi

Vitamina B6

Carne slabă, ouă, produse lactate, banane, avocado, seminţe, linte, produse din făină integrală

Armonizează hormonii sexuali ai femeii

Vitamina B12

Proteine din carne, peşte şi produse lactate

Susţine producerea de spermatozoizi, susţine producerea ADN-ului şi ARN-ului celular, aport de fier, susţine maturarea ovulului înainte de ovulaţie

Vitamina C

În special în citrice, fructe de pădure, kiwi, varză, broccoli, spanac

Susţine aportul de fier şi sistemul imunitar; creşte nivelul de sănătate şi mobilitate al spermatozoizilor.

AVERTISMENT: Un aport prea mare de vitamina C poate determina, în cazul femeilor, “uscarea”  mucusului cervical, esenţial pentru planificarea copiilor

Vitamina D

Gălbenuşul de ou, peştele gras, unt

Întăreşte oasele şi dinţii

Vitamina E

Ouă, nuci, seminţe, produse din făină integrală

Piele, nervi, muşchi şi producerea de eritrocite; capacitate de reproducere

 

Nu esistă produse care să se potrivească cu această selecţie