Dieta şi planificarea copilului

experienţe-cu-cyclotestAtunci când planificaţi să rămâneţi însărcinată, o alimentație sănătoasă, echilibrată, este extrem de importantă. Marele avantaj al faptului că schimbaţi modul în care vă alimentaţi, cel mai târziu în momentul în care rămâneţi însărcinată, este faptul că vă asiguraţi imediat o dietă variată, pentru a garanta cea mai bună dezvoltare posibilă pentru copilul dumneavoastră.
Faceţi ceva bun pentru dumneavoastră: hrăniţi-vă sănătos!

10 reguli de nutriţie

O dietă sănătoasă nu vă asigură numai energie, nu numai că vă îmbunătăţeşte starea de spirit şi vă ajută să gândiţi clar, dar vă poate îmbunătăţi şi starea de sănătate şi fertilitatea.

O dietă sănătoasă, gustoasă şi variată este o plăcere deosebită în fiecare zi şi vă creşte, de asemenea, calitatea vieţii.

Prin urmare, respectaţi următoarele reguli:

  • 1. Beţi multă apă.
  • 2. Alegeţi alimente integrale care sunt bogate în fibre.
  • 3. Mâncaţi multe fructe şi legume.
  • 4. Consumaţi proteine cu nivel nutritiv foarte ridicat la fiecare masă.
  • 5. Asiguraţi-vă că aduceţi organismului dumneavoastră un aport adecvat de uleiuri cu nivel nutritiv foarte ridicat.
  • 6. Nu săriţi niciodată peste micul dejun şi nu consumaţi nimic după ora 20.00.
  • 7. Păstraţi-vă nivelurile glicemiei constante, mâncând mai puţin şi mai des — în mod ideal din trei în trei ore.
  • 8. Evitaţi cofeina şi zahărul.
  • 9. Alegeţi, acolo unde este posibil, alimentele organice.
  • 10. Reduceţi consumul următoarelor alimente: carne roşie, grăsimi saturate, feluri de mâncare gata preparate, alimente procesate industrial şi alimente cu conţinut ridicat de aditivi şi conservanţi.

Supraponderabilitatea în cazul ambilor parteneri va determina o scădere semnificativă a fertilităţii. Un studiu danez arată, într-un mod interesant, faptul că există probleme chiar şi numai dacă partenerul de sex masculin este supraponderal.

Nu esistă produse care să se potrivească cu această selecţie